Sunday, July 3, 2011

khasiat tomato..MySpace.


Seperti yang kita sudah maklum, buah tomato mempunyai banyak khasiat. Bagi kaum perempuan lah terutamanya, sebab tomato mampu jadikan kulit anda licin dan berseri-seri cewahhh… hahahaha~ MySpace.







Tomato mampu membantu mengecilkan liang roma, merawat penyakit kulit dan yang paling penting… mestilah mengurangkan jerawat! Tambah best, tomato boleh sejukkan kulit yang kasar. Especially sesuai untuk lelaki, sebab kulit lelaki kan lebih kasar berbanding wanita..
Penggunaan tomato sesuai untuk semua jenis kulit sebab tomato mengandungi astrigen yang berfungsi untuk menghilangkan minyak berlebihan. Kulit sentiasa terdedah dengan cahaya matahari dan menjadi kusam? Makan lah tomato banyak-banyak ye! Sebab ia mengandungi vitamin A dan C yang mampu mengembalikan keremajaan kulit.





Eyebag?? Arrgghhh!! Ingat perempuan je ke tak suke eyebag? Lelaki pun kena jaga muka untuk elakkan eyebag, baru lah wajah segar dan tampak macho.. mcm huby i.. heee~
Jadi untuk kurangkan lebam bawah mata, jom lah rajinkan diri tepek hirisan tomato di mata setiap hari, setengah jam sebelum tidur.







P/s : Lepas ni saya nak rajinkan diri letak tomato di muka. Baru lah lawa sentiase.. haaaa~ MySpace.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...